Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2009 03:27 - По граждански, простичко.
Автор: kalbotobg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2115 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 29.01.2009 09:05


Аз, българския гражданин, заявявам

Господа и дами политици. Пиша тези няколко реда за да не оставям повече място за съмнение във вас.
Като гласоподавател аз съм крайно разочарован от вас. Доверието ми, похабявано с години и с лека ръка ,бе изчерпано и подиграно.
Това което наричате демокрация, убеждавайки ме с усърдие в това, е правото, на 4 години да избирам от ограничен кръг непознати на база предположението, че някоя сервирана ми по-ваш избор група хора, ще направят по-малко бели от "другите". Написаното в конституцията, че "Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция." (чл.1 ал.2) е нещо забравено и неизпълнявано 20 години!
Закона за референдумите е ваше дело и е направен да направи "прякото народно управление", фактор реално неосъществим. С това вие потъпквате основния закон на страната. Продължителното, стихиино и безотговорно управление показа, че всякакви надежди, "политическата" класа , да доведе до друго освен съсипия е необоснована.

Изхождайки от всичко изложено горе, заявявам. Отказвам да гласувам за недоказали своите морал, умения и лоялност към българският народ и родината ми Българя хора. При целия ми опит до сега, гласуването за хора избрани от партийни лидери е нещо което българските политици не са заслужили с делата си. В България може да има само една политика, интересите на българският народ, определени от българският народ и за коити той е дал своя глас гласувайки ви доверие




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lelya - И все пак, ако не гласуваме - какво? В ...
29.01.2009 09:34
И все пак, ако не гласуваме - какво? В живота ми премина етапа, в който бях разочарована и не гласувах, сега съм убедена, че трябва да гласувам. Опитвам се да не го правя с отвращение, да позная тези, които са хора. Трудно се отърсвам от усещането, че съм насилена да харесам нещо, което не ми е по вкуса, но...Трябва да гласуваме и да говорим. насадиха ни, че да се оплакваш от държавата е непочтено, недостойно. Внушиха ни, че държавата е нещо лошо, че трябва да се справяме сами. Трябва да говорим и да го правим така, че да ни чуят и да не се отказваме.
цитирай
2. kalbotobg - @Lelia
29.01.2009 10:08
Бих опитал , ако знам , че мога да разчитам на някого. Вече 20 години чакаме да се съобразяват с народа. Сред тях има хора които ходят на врачки, такива които твърдят , че работят за народа и такива които не им пука за кого раотят. На народа му отнеха думата, откраднаха му властта и му разгониха фамилията. Не ми е възможно да ги уважавам и да им се доверя, глсът ми би бил само тълкуван като подкрепа на статуквото от което не само нямам интерес , но ми очерня живота заедно с оше няколко милиона български граждани.

Съгласен съм ,че държавата не е нещо лошо и не оспорвам, ние трябва да сме заедно за да оцелеем. Хората които в момента се наричат " Политически елит" , не играят ролята за която са се наели. Не се оплаквам от политиците. Не подкрепям некадърните и тези които са нелоялни.
цитирай
3. slavuncho - Подкрепям те напълно!
29.01.2009 17:33
С една малка забележка и ти я знаеш :)
Мисля, че трябва да отидем до урните и да гласуваме, като направим бюлетината невалидна.
Така от, една страна показваш, че не си базразличен към ставащото в държавата и си отишъл да пуснеш гласа си, а не за гъби, примерно... От друга страна, съзнателно демонстрираш, че гласът ти не е за никой от сегашният полителит и не им се доверяваш.
цитирай
4. slavuncho - @ lelya здравей!
29.01.2009 17:36
Ти избираш позицията на по-малкото зло, но то не е ли по-малко, защото е по-гладно :)
цитирай
5. lelya - @ slavuncho
31.01.2009 13:23
Не знам. Ти знаеш ли? Доста мисля за това. Това, което знам е, че трябва да говорим и да изразяваме претенции. Трябва управляващите (които и да са те) да се съобразяват с изискванията и желанията поне на част от обществото, на всички е невъзможно, разбира се. Струва ми се, че досега те са изразявали и отстоявали единствено частни, лобистки интереси и нито един граждански. О, забравих, че гражданите не умеят да си формулират както трябва исканията (справка - миналите протести). Е, мечтая си държавниците да започнат да разбират населението си.

Ти си се променил, когато дойдох в блога мислеше да не гласуваш. Я да си се върнеш.
цитирай
6. kalbotobg - ...
31.01.2009 15:51
За това дето управляващите трябва да чуват хората ... За мен това значи демокрация. Да избираш хора дето не работят за народа, а да им пълниш джобовете е извратено.
... ;) Славуне! Право дума lelya, знам, интерфейсът на блога в блог.бг е като правен от ученик, но блогът без теб губи доста. Като ни нападнат тролове пак може да ходим на вилата в Google!
цитирай
7. slavuncho - Аз пак няма да гласувам по същество.
01.02.2009 07:07
Ще гласувам с невалидна бюлетина за да не отиде гласът ми нанаякъде.
Често казано, не ми се пише тук. Виждате каква помия е. Натрупана е толкова отрицателна енергия.
Там може да ме четат 10 пъти по-малко хора, но всеки един от тях е колкото 100 от тези тук, които ти пишат безмислици и абсурдизми. Водят се някакви пунически войни между "по- по- най-" и най"- по- по-"... Може би трябва да се въведе титла най-великият блогър в блог.бг - пожизнена с няколко адресата, та белким се успокоят...
цитирай
8. lelya - @ kalbotobg
01.02.2009 11:11
Да, това е демокрация. Аз я харесвам. Все пак да избираш е хубаво. Дори когато нищо не ти харесва можеш да го кажеш, да го заявиш. Това е крачка напред, към по-добро. Аз поне не мога да измисля нещо по-смислено.
цитирай
9. lelya - @ slavumcho
01.02.2009 11:21
Прав си за блога. Аз не смея да пиша, че току виж пак отпред са ми сложили глупостите. Абсолютно умишлено си избрах категория "лични дневници" за да не са писанията ми четени от голям кръг хора. Исках в блога да разкажа за това, което виждам около себе си, за живия живот. Някак си той стои настрани от говоренето на хората. Слави, хората трябва да се променят към по-добро, за което трябва да четат интересни неща и като абдикираш запазваш своето достойнство, но нищо повече.
Това с невалидната бюлетина много хора го мислят. Аз съм си избрала за сега за кой да гласувам, но ако се разочаровам, не знам.
цитирай
10. slavuncho - @lelya :)
03.02.2009 02:38
Не абдикирам. Просто пиша на друго място. Всеки, който пожелае може да чете и да коментира. Там е... друго. kalbotobg много сполучливо го оприличи - "на вилата" :).
Радвам се, че синамерила посока в днешната безпътица. Наистина, дано не се разочароваш. За съжаление, цирка едва сега започва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalbotobg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1411033
Постинги: 277
Коментари: 1534
Гласове: 10115
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930