Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2008 01:16 - Добавките ми за Firefox (2)
Автор: kalbotobg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 993 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2008 01:29



Добавките ми за Firefox (2)
 
All-in-One Sidebar * Feed Sidebar * Download Statusbar  
   1All-in-One Sidebar    Началото е тази добавка защото горе-долу в този ред ги намирах.
Приставката е страничен панел който може да се скрива и пак да се вика.
 Погледнете го. Ако не ви допадне в началото сте реагирали точно като мен. Сега, когато пиша постинга се е превърнала в  традиционна добавка за мен. ;)
   Така или иначе следващата приставка се нуждае от тази, а комбинацията е много сполучлива.

  
   2Feed Sidebar  Добавката включва екстри към "живите връзки" ( rss feeds ).  Натискайки съответното бутонче което се променя при  ново съобщение (освен  появяващото се и плавно прибиращо се своевремено изскочило съобщение) ви дава възможност да отворите списъка с новодошлите новини за които сте се абонирали и които иначе се намират навсякъде  където намерите за уместно да ги впишете в браузъра. От заглавията може със среден бутон да изберете кои да се отворят в цял размер в таб на браузъра .


   
    3Download Statusbar    Добавка номер 3 я прибвям към комплекта защото оправя проблем досаден (според мен) от реакциата на добавка  1 при сваляне на файлове. Страничния панел се отваря да покаже как протича процеса на свалянето на файла, измествайки постинга които четете вдясно и смалявайки и без това недостигащото екранно пространство.
  Приставкат добавя една малка лента за прогреса в долният край която ви позволява достъп до процеса и текущата информация без да ви краде ценно пространство (Забележете, няма отварящи се менюта и странични панели ;)

image 
  Ето как изглежда приставката по време на действие в долния ляв ъгъл на браузъра ;)


ПП Подтикнат от случилото се вчера в блога със списакът ми от блогове които следя в blog.bg
  Надявам се да е от помощ следващия път като решат да ми пращат списък празна страничка


Тагове:   Firefox,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
16.12.2008 13:42
Много готина тема! Хубаво си се сетил да опишеш тези добавки, за част от тях не бях предполагал, че съществуват. Инсталирах си 3Download Statusbar, въпреки че не използвам странични ленти. Пробвах го, наистина тегли светкавично! Но не заради това ми хареса, а защото елиминира изскачащия по подразбиране прозорец към файерфокса, мразя ги тези прозорци! :)
FireShot е добавка, която използвам за снимка на екрана. Може пък да ти хареса и на теб. Поздрави!
цитирай
2. kalbotobg - ;)!
16.12.2008 16:13
Download statusbar дълго беще в избрани на класацията на Firefof. После го изкараха ,но е прекалено удобно да бъде забравен. Fire shot е полезна благодаря
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalbotobg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1411628
Постинги: 277
Коментари: 1534
Гласове: 10115
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930